Friday, December 25, 2009

Khabarku

Salam to my dear friends and family,

Kali ni nk tukar BM pulak la. Asyik english je, boring gak. huhu. Minggu ni lah minggu paling sibuk bagiku kt CFS nih. Macam2. Especially ari ni. Dari pukul 7 pagi tadi sampailah kul 10.30 mlm. huh. penat gak tapi nak buat mcm mana. Ari ni first time diriku menjejakkan diri kat pejabat IP(IIUM properties), kalau bukan kerana ISTEC x da maknanya nak pergi pejabat tuh.Kat mana letaknya pun mungkin aku x tahu. ISTEC ni stands for Islamic Science and Technology Week, salah sebuah program yang dikendalikan oleh MRC(Mahallah Representative Commitee). Diriku ditugaskan untuk menjadi sub com dalam biro Prep & Tech. rasanya biro ni la yang paling sibuk before the event starts. Mau taknya nak tempah venue, barang-barang, dan banyak lagi Pendek kata, x jadila program kalau biro ni tak gerak. Banyak gak program bermanfaat yang ada antaranya kuiz, pameran,games and forum. Forum terbuka untuk public. Bertempat di padang depan mahallah Umar Al-Khattab pada 30hb Dis ni. So, sesapa yang berminat tu bleh la datang meramaikan forum tersebut. panel-panel yang dijemput pun tak kurang hebatnya. Minggu ni plak aku da exam Bio, Chem, Physics and RIM. huhu. Next week, ISTEC akan bermula. So, lepas ni akan jadi bertambah busy la. Lepas Istec, next program dr MRC is MAIG (Mahallah Integration Games). Untuk MAIG, aku ditugaskan untuk menjadi sub com dalam biro Security, Discipline and Welfare. Event ni more concentrate on sports but apa yg lainnya , it's more to traditional games. Besides, da gak diadakan explorace around kawasan PJ nih. Then, kena concentrate on Sisters Night. Kali ni aku ditugaskan untuk jadi Head Com biro Pub & Pro. huh. mencabar sebab aku x prnh da experience n selama ni cuma jadi sub com je tp tetiba plak kna jadi head. Agak cuak gak. alhamdulillah aku ada sub com yang amat prihatin and berdedikasi. Disebabkan kesibukan aku ngan kelas minggu nih, dialah tolong cover aku. huhu. Sisters Night ni kitorg masukkan games macam flower arrangement and dessert decoration. On 13th-15th Jan plak ada MaICFest which stands for Mahallah Islamic Cultural Festival. Yg ni kena biro Catering plak. hehe.sedia makanan. Memang best sebab aku boleh gain bnyk experience tp kena la bersusah payah sket. Pepun, doakan kejayaanku untuk exam nanti yer. Until next post.
Wslm.

No comments:

Post a Comment