Thursday, October 28, 2010

Setelah Sekian Lama

Salam,
Feel weird.huh.It's been too long. I just don't know what to write. Currently, I am still studying in IIUM Kuantan Campus in Biomedical Science. InsyaAllah in 4 years time I'll get my degree. Hope things go well here. My final exam is just around the corner. Ermm..because I am in Kuantan, I cannot attend my cousin's wedding.ermm..isk2..really hope I can go. I wanna wish him Selamat Pengantin Baru..hehe..terlambat pun takpa asal ucap gak kan?hehe..nak balik rumah..On 8th Nov,I'll have my final exam for Principles of Management..huhu..really can't get along with this subject..However, I'll try my best..At first, I wonder why we, Science students need to take this subject.huhu. Last week, me and my friends did our presentation. We were so nervous. I think I am the most nervous among us as I was assigned to be the group leader for our presentation. Alhamdulillah, we did quite well but there is still room for improvement. Kenala amik iktibar dari presentation ni. Semoga dapat perbaiki presentation akan datang. Dekat ngan exam ni banyak la pulak assignment. Pepun kenala siapkan.hehe.nk buat apa lagi? Tak kan nak buat tak tau kot. Hari ni pergi outing, beli tiket nak balik rumah..ahhh..tak sabaq nak balik umah..haha..pas ni cuti nak buat apa ye??hehe..berangan ja lebih..exam pun tak abih lagi dah berangan nak cuti.Tolong ye berpijak di bumi yang nyata balik.hehehe. Kalau perasan tajuk post ni cam takda kena mengena ja. Nak buat macam mana?dah tak tau nak letak apa dah. Tu je la kot setakat ni, dah tak tau nak tulis apa dah..Bila pulak nak sambung tulis lagi pun tak tahu la..hehe. InsyaAllah panjang umur, ada idea,ada kerajinan tulis lagi.

No comments:

Post a Comment